اموزش شعبده بازی تردستیترفندهای جادوگری پرواز انسان واشیاو..
ما دوشعبده باز هستیم که از بچه گی که11سالمان بود تا الان که سال 1392 است داریم این کار را انجام مدهیم امید واریم شما ازاین وبلاگ ترف داری کنید دوستان داریم seu
پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, :: 22:26 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
10ـ دست سوراخ يک ورق کاغذ معمولی برداريد و آنرا لوله کنيد. يک چشمتان را ببنديد، با چشم ديگر داخل لوله را نگاه کنيد و در همان حال دست ديگر را در کنار لوله کاغذی ( حدوداً در وسط آن ) قرار دهيد. حالا دو چشم خود را باز نگاه داريد. همزمان با يک چشم به داخل لوله و با چشم ديگر به کف دست خود نگاه کنيد. در اين شرايط کف دست خود را سوراخ می بينيد!
پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, :: 22:24 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
6ـ بازی با عدد هشت از دوست خود بخواهيد که هشت بار عدد 8 را طوري کنار هم قرار دهد که حاصل جمع آن مساوی با عدد 1000 شود. راز : 1000=888+88+8+8+8 ________________________________________ 7ـ تاريخ تولد می خواهم با استفاده از سال تولد شما، نوعی بازی با اعداد را به نمايش بگذارم. در واقع با انجام چند عمل رياضی بر روی سال تولد شما کاری می کنم که هميشه و برای همه افراد، نتيجه به دست آمده برابر با عدد 4 باشد. • ابتدا تاريخ تولد خود را برعکس کنيد ( برای مثال اگر تاريخ تولد شما 1334باشد، برعکس آن مساوی است با 4331 ). • عدد کوچکتر را از عدد بزرگتر کم کنيد: ( 2997=1334-4331 ) • عدد 5 را از حاصل کم کنيد: ( 2992=5-2997 ) • اعداد حاصل را با هم جمع کنيد: ( 22=2+9+9+2 ) • باز هم اعداد حاصل را با هم جمع کنيد: ( 4=2+2 ) همانگونه که در بالا اشاره شد جواب، هميشه عدد 4 است.
پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, :: 22:23 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
2ـ توپ فلزی روی هر يک از دو انگشت سبابه خود يک انگشتانه فلزی بگذاريد. سپس دو انگشت را در يک امتداد و روبروی هم قرار داده، آنها را از فاصله 30 سانتی متری به چشمان خود نزديک کنيد. در فاصله ای معين، يک جسم فلزی بين دو انگشت خود در هوا مشاهده خواهيد کرد که شبيه به يک توپ فلزی است.
1. به حد کافی تمرين کنيد تا بتوانيد به راحتی و سادگی قادر به انجام بازی باشيد. 2. در هـر محفل، بيش از يک بار بازی را انجـام ندهيـد تا با کنجکاوی تماشاچيان رازتان فاش فاش نگردد. 3 . برای آن که حضار را شگفت زده کرده باشيد، از ياد دادن بازی امتناع ورزيد. 4. هنگام نمايش، اعتماد به نفس داشته باشيد که برگ برنده هر شعبده باز همين است. 5. حرف بزنيد . . . ! يعنی بايد به موازات انجام هـر شعبده، با دقت کافی صحبت کنيد تا تأثير مطلوب بر روی ذهن بيننده ايجاد شود. برای اين کار، می بايســــت جملاتی که به کار می گيريد به حد کافی جالب و سرگرم کننده باشند.
چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
آزمایشی ساده با پوست پرتقال هدف : آزمایشگر یك پرتقال را به همه نشان می دهد و اظهار می دارد كه جرقه هایی در پوست این میوه نهفته است كه اكنون می خواهد آن ها را آشكار كند . وسایل لازم : پرتقال (ترجیحاً پرتقال تازه ) ، شمع و كبریت روش كار : شمع را روشن كنید و پوست پرتقال را در چند سانتیمتری شعله ی شمع و به طور خمیده (حرف U انگلیسی ) به طرف شمع نگهدارید و از دو طرف آن را فشار دهید . مواد و گازی كه از این پوست پرتقال خارج می شود در برخورد با شعله های شمع می شوزد و جرقه های زیبایی را دور آن ایجاد می كند كه تماشایی است و صدای ظریفی هم از این جرقه ها به گوش می رسد .
چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, :: 18:23 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
تصویر سحرآمیز روی یك تكه مقوا با سوزن سوراخی به قطر یك میلیمتر ایجاد كنید سپس از دوستتان تقاضا كنید كه این مقوا را در فاصله ی 20 سانتی متری جلو چشمان خود در مقابل چراغ پر نور نگه دارد.سپس یك سنجاق به او بدهید و از او بخواهید نزدیك چشمهایش بگیرد و در سوراخ مقوا نگاه كند ، ناگهان دوست شما فریادكنان توضیح می دهد كه سنجاق را وارونه می بیند و شاهد یك تصویر سحرآمیز می باشد. دلیل:تصویر اشیاء در چشم به طور معكوس روی شبكیه درست می شود كه به وسیله ی عصب بینایی به مغز منتقل می شود بنابراین ما می توانیم اشیاء را به طور مستقیم ببینیم ولی در این نمایش به علت نزدیك بودن سنجاق به چشم تصویر در شبكیه چشم تشكیل نمی شود اما نوری كه به طور مستقیم از سنجاق رد می شود سایه ی آن را روی شبكیه می اندازد و در انتقال به مغز معكوس دیده می شود.
چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, :: 18:20 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
کافی شما قبله از ین که کسی ببیند محلی که می خوا هید را چسب بزنیدخلاس نضر فرا موش نشود دوستتان دارام...///
چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, :: 18:17 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
............................................................................................................................................. نی جادویی در این بازی نخ را داخل نی می كنید بعد نی را می برید اما نخ سالم اموزش :: كافی زیر وسط نی را ببرید از قبل یا تركی ایجاد كنید وبعد در هنگام اجرا وسط نخ را از ترك وبریدگی میارید بیرون و نی خالی را می برید وهمه فكر می كنند نخ را نیز بریدید اما این طور نیست/ دوستان من تبادل شعبده بازی می كنم زنگ بزنید اطلاعات بیشتر09140388330 نظر فراموش نشه . من به جز موفقیت شما ارزویی دیگر ندارم
چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : علی رضا علی نجمی ومحمد حسین حیدری
علوم ریاضی > ریاضی > سرگرمیها و مسائل حل نشده ریاضی > عجایب و سرگرمیهای ریاضی (cached) ________________________________________ • شرح کار • نحوه عمل • پیش گویی غیبی • همچنین ببینید شرح کار روی میزی پنج جسم قرار دهید , طوریکه تعداد حروف تشکیل دهنده اسم اجسام از 9 بیشتر نباشد و اجسام از نظر تعداد حروف یکسان هم نباشند. مانند کاغذ که چهار حرفی است و خودنویس که هفت حرفی است. سپس از حاضرین تقاضا کنید که دور از چشم شما پنج جسم در کاغذی لیست کنند بطوریکه تعداد حروفشان برابر نباشد. سپس بصورتی که شما دستور می دهید عمل نمایند. نحوه عمل 1. اسم یکی از پنج جسم را به دلخواه در ذهن خود انتخاب نمایند. 2. تعداد حروف آنرا در عدد 5 ضرب کنند. 3. به این حاصلضرب عدد 3 را اضافه کنند. 4. حاصل جمع به دست آمده را در عدد 2 ضرب کنند. 5. به حاصل ضرب بدست آمده رقم دلخواهی (از 1 تا 9) اضافه نمایند. 6. نتیجه را به شما بگویند، تا شما بطور غیبی بگویید که آنها کدام جسم را انتخاب کرده‌اند و چه رقم دلخواهی رویش اضافه نموده اند.

ادامه مطلب ...
شعبده باز یک کبریت را بر مدارد و بسقف مزند وبه سقف مچسبد راز قبل از این که کسی ببیند با تف ان را خیس کنید وبه سقف بزنید به حمین راحتی از همه شما خواهش مکنم نضر بدهید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 554
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Alternative content